VIDEO - Review Krim Baru Yanalis

Posted by pengurus 17/07/2018 0 Comment(s)

Salam Sayang Korang Semua...

Harini akak nak buat sedikit pengumuman. Lama dah akak nak menaip, tapi agak bz sikit atas urusan yang tak dapat dielakkan. Musim raya la katakan.. Upss..

Haa.. Macam mana dengan raya korang? Mesti happening giler kan.. Ahakss..

 

Oh ye.. Bermula 1/7/2018 haritu, pihak Yanalis telah menggantikan krim lama ( siang & malam ) kepada formulasi krim yang terbaru dengan tekstur yang sangat berbeza dengan krim terdahulu. Krim dengan formulasi terbaru ni memberi fokus kepada mereka yang ada masalah kulit muka seperti Jeragat, Jerawat dan Kulit Kusam!

 

Boleh tengok perbezaan krim terdahulu dengan krim yang terbaru Yanalis kat bawah ni. 

 

 

 

Kalau korang nak tengok perbezaan tekstur dan warna krim ni yang lebih jelas, jom layan video review yang abam ni buat untuk akak. Klik play video kat bawah ni ok..

 

 

Leave a Comment